Problémy vozu a podklady


Níže naleznete výpis problémů vozu a ve fotogalerii si můžete ověřit, že problémy jsou skutečné. 

A - Rozvržení oddílu

  1. Sedadla 61, 63 a 65 otočená do stěny.
  2. U sedadel číslo 31-56 je mezi sedadly proti sobě pouhých 46 cm. Pokud si cestující sedačku posunou, tak je to pouhých 36 cm! To je nejen výrazně méně nežli v jakémkoliv oddíle druhé třídy, ale dokonce méně než v běžných autobusech!
  3. U sedadel číslo 11, 13, 15 je místa zase zbytečně moc a cestující se musí předklánět, aby dosáhl na stolek na sedadle před sebou.
  4. U sedadel číslo 23, 24, 33, 34, 43, 44, 53 a 54 cestujícímu překáží noha stolku.
  5. U sedadel číslo 11, 15, 21, 22, 25, 26, 31, 32, 35, 36, 41, 42, 45, 46, 51, 52, 55, 56, 61 a 65 vadí odpadkový koš.

B - Sedadla

  1. Sedadla Borcad Regio+ nejsou určená pro dálkové vlaky a vlaky vyšší kvality, nýbrž pro vlaky regionální.
  2. Sedadla jsou na první třídu v dálkovém vlaku a vlaku vyšší kvality velmi nepohodlná s tvrdými koženkovými doplňky.
  3. Sedadla přenáší pohyby ze sedadla zády.
  4. Polohování o max 50 mm je pro první třídu dálkového vlaku a vlaku vyšší kvality naprosto nedostačující.

C - Osvětlení

  1. Přímé osvětlení je naprosto nevhodné pro dálkové spoje a vlaky vyšší kvality.
  2. Osvětlení je příliš ostré a oddíl je tak přesvětlený.
  3. Chybí možnost individuální regulace intenzity osvětlení.

D - Doplňky

  1. V oddíle chybí koberec.
  2. U sedadel chybí textilní podhlavníky.
  3. Velmi málo přípojek pro drobnou elektroniku, jediná pro čtyři cestující je opravdu málo i pro běžný rychlík natož pak pro vlak vyšší kvality.
  4. Absence klidu na cestu z důvodu, že oddíl je průchozí.
  5. Přehnaně hlasitá zvuková signalizace otevírání a zavírání dveří.
  6. Infosystém neukazuje doplňkové věci, jako například rychlost jízdy vlaku.
  7. Pro celistvá okna se více hodí stahovací roletky.
  8. Pro dveře mezi oddíly by bylo vhodnější užít tónované sklo.
  9. V neposlední řadě je pak nutné zmínit poruchovost vozu, zásuvky, WC, hlášení trasy vlaku a dokonce se za jízdy otevírají dveře. 

Ukázka hlášení stanic ve voze ABpee